ADMINISTRATIU/VA DE MANTENIMENT I COMPRES

  • Indefinit
  • Temps complet
  • 08037, Barcelona, Catalunya, Espanya
  • AREA ECONOMICA

MISSIÓ DEL LLOC

Vetllar pel correcte manteniment dels habitatges de les PaS (Persones amb Suport) i de les LAS (Llars amb suport), així com de les propietats i la seu de la FMMC, i gestionar les compres no presencials de les PaS i realitzar les tasques administratives que d’aquestes se’n derivin.


FUNCIONS I RESPONSABILITATS

- Realitzar les compres no presencials de les PaS, per petició dels auxiliars socials, sempre i quan les PaS no puguin fer-les per elles mateixes

- Vetllar pel correcte manteniment dels habitatges LAS i PaS i de la FMMC, especialment per unes correctes condicions de l'habitatge per tal de contribuir a la dignitat del lloc de vida de les persones a qui atenem, i pel condicionament de la seu de la FMMC

- Gestionar els possibles sinistres amb les assegurances de la llar de LAS, PAS i FMMC fent d'intermediari amb els monitors de les LAS o amb els RS segons s'escaigui.

- Gestionar el buidatge de pisos de PaS així com las mudances i trasllats quan sigui necessari i donar suport en el trasllat de les LAS.

- Gestionar pressupostos i factures en relació al manteniment dels habitatges LAS, PaS i FMMC.

- Donar suport al Tècnic/a de serveis generals quan les necessitats del servei ho requereixin i donar-li cobertura a les substitucions quan sigui necessari.

- Reportar al Tècnic/a de serveis generals qualsevol incidència en els serveis i compres.

- Col·laborar amb les àrees implicades en els projectes transversals.

- Donar cobertura a les substitucions de Recepcionista quan sigui necessari.


FORMACIÓ I EXPERIÈNCIA

- Titulació ESO o similar, preferiblement amb un GM d’Administratiu

- Formació i/o experiència en temes de manteniment d’habitatges

- Experiència d’entre 1 i 2 anys en la gestió de manteniment d’habitatges

- Valorable experiència en empreses de reformes i/o en empreses d’assegurances de la llar

- Usuari/a avançat de paquet Office, especialment en Excel i Outlook

- Usuari/a de Teams.

- Bilingüe català-castellà


COMPETÈNCIES PROFESSIONALS

- Orientació a resultats

- Resistència a l’adversitat

- Comunicació

- Orientació al client

- Iniciativa


ALTRES

- Es valorarà permís de conduir B1 i disponibilitat per desplaçar-se per la província de Barcelona puntualment


PERQUÈ NOSALTRES?

Perquè podràs fer una labor social en un equip dinàmic i amb molt bon ambient de treball.

Perquè creiem en la conciliació i et facilitem l'organització de la feina.


Flexibilitat horària: Et podràs organitzar la teva jornada diària dins dels marges de flexibilitat per entrar, sortir i dinar.

Jornada intensiva: Els divendres, i durant els mesos de juliol i agost fem de 8h a 15h.


Formació contínua: Estem compromesos amb el teu desenvolupament i posem a la teva disposició formació contínua pel teu lloc de treball.


- Teletreball: 1 dia a la setmana.